ipekursat ben adet düzensizliğim sebebiyle ergenliğimden beri bu durumu farklı doktorlardan duydum. Kimi senin çocuğun olmaz, olsada yaşamaz gibi sert konuştu, kimi önemseyip dile bile getirmedi. Fakat benim annemde de bu durum var ve biz üç kardeşiz. Ailecek bizde çok ciddiye almadık, çünkü önümde örnek vardı. Geçen sene ben hamile kaldığımda şu anki doktorum gebelikten önce keşke alsaydık daha sağlıklı olurdu dedi. Benim rahmin o kadar daralmış ve perde o kadar kalınmışki bebek hiç gelişemedi zaten. İlaç kullandım fln ama nasip değilmiş tabi. 9. Haftanın sonunda kürtaj oldum. Şimdi anlıyorum zaten bebek o dönemde hiç gelişmemişti zaten. Kürtajdan sonra gördüğüm ilk adet bitiminde de histereskopi ameliyatı oldum. rahimde herhangi bi yapışıklı olmasın diye sonda takılıydı, bende 1 gece kalmayı tercih ettim hastahanede. Ertesi gün normal halimdeydim. Rabbimin her daim bi bildiği var, doğru olan buymuş. Ben doktorumun yönlendirmeleri ve profesyonelliğiyle iki operasyonuda rahat atlattım. Darısı size inşallah, sonrasında güzel haberlerinizi verin tez zamanda :)