2minisannesii valla benim de ilk gebeligum hiç anlamiyirum bu sancıları çekince doguracam sanıyorum ama herkes normal diyor daha da sinirim bozuluyor dogursam da kurtulsam hiç gecmeyen bir kramp ağrı bu ya gelip giden değil devamlı sürüyor 😞 açıklık olduğunu doktor mu söyledi yoksa sen mi anladın ?