25 haftalığım bende de oluyor ben bugün kontrolde sordum bunu bana rahmin genişlemesinden kaynaklandığını söyledi. Ben hatta bebek toplanıyor diye düşünüyordum ama değilmiş, rahmin genişlemesinden kaynaklı kasılmaymış bir problem olmaz dedi. Umarım yanıltmam, yine de doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim.