Merhabalar güzel anneler anne adayları maalesef ki burayı geç farkettim sizlere hiç beklemediğim anda gelen mucizemi anlatmak istedim. Bugün 36+6 daydım sabah normal nst ye girmek için gelmiştim hastaneye ve sancım çıktı doktorum tekrar nst istedi ve tekrar yaptık sadece bel ağrım vardı ve başka hiç bir belirtim yoktu doktorum sancıların çok fazla bugün doğumun olur dedi ve ben şok oldum hiç beklemiyorum doktorum sancıların baya çok hala hissetmiyor musun dedi hayır dedim sonra doğuma alırız diyince eve gidip eşyalarımızı almak istiyorum dedim zor müsade etti gittim ve geldim açılma var mı ve çatı muayenesi yaptı ve normal istiyordum ancak doktorum mümkün değil kemik yapın dedi sezaryen dedi ve ben şok oldum bari sezaryense randevu alayım bugün olmasın dedim o zaman sancılara bakalım eğer devam ediyorsa bugün olur az ise cumartesi olur dedi neyse nst ye girdin tekrar ve çok sancı çıkınca sezaryene alındım ve küçük diye korktum 2965 kg doğdu çok şükür sağlıklı yani hiç bişey planladığım gibi olmadı çok şükür oğluma kavuştum Allah isteyen herkese nasip etsin herkesin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin dünyanın en güzel duygusu korkanlar var ise söyleyeyim inanın korkulacak kadar değil ve sesini duyunca görünce dünyalar sizin oluyor 😊😊