Nezkavran Bugün gün içerisinde ara ara alt karın bölgemde kasıklarımda düzensiz sancı belirdi, 1-2 saattir düzenli 10 dkda bir vuruyor. Kısa sürüp geciyor. Bilen aydınlatanilir mi? Doğum sancısı nasıl bilmiyorum 🤷🏼♀️
sevde-29 Nezkavran evet doğum yapanlar var 34 de bile doğummyapan var sancı ile ama premapure olur bebek 37 den snra normal dgum olarak adlandırılıyo
Hiraalya Nezkavran yalancı sancılar olabilir canım ama sen yinede dikkat et😊 benimde doğuma son 13 günüm kaldı yalancı sancılar gidip geliyor😥
ZEhrA_94 Nezkavran canım bebek kanala yerleşiyordur genelde 36. Haftada inmeye başlıyorlar oda ağrı yapıyor hatta vajinanada baskı hissediyorsundur artık doğum için gerçek sayımın başladı sağlıkla vaktinde gelsin 🙏
Nezkavran sevde-29 bellide olmuyor 36 da doğurup evine gideni cok duydum. Bilen yasıyan yazarsa cok sevinirimm
Haynayff Hiraalya bnmde bugün oldu hafif sancılar bugün bayada sertleşme oldu 🙎 bilmiyorum hayırdır İnşallah,33+2yiz
Eerrennn_ Nezkavran aynen canım arkadaş prematüre demiş direk😀 vala 34 de dogurdum 2800 dü küvezede girmesi bin şükür Rabbime. 39-40 dogurup küveze giren var. Senin haftan cok güzel canım 36 haftaya inş bende ulaşırım. Sancılrım cogalırsa git sen yinede doktora nolur nolmaz ama dogum başlrsda hiç korkck bişey yok bebeğin kocamn olmuş MaşAllah
Hiraalya Haynayff 38 haftalık oldum bendede 2 aydır sürekli sancılar ama öyle böyle değil şiddetli bi şekilde..son 13 günüm kaldı hayırlısıyla Rabbim sağlıkla kucağımıza almayi nasip etsin 🤲sancılar tuttuğu zaman rahat ettiğiniz bi pozisyonda uzanın ve dinlenin ben öyle yapınca geçiyordu 🤗
Nezkavran ZEhrA_94 ay aynen dediğiniz gibi baskı arttı rahimde kanala yerlesiyor sanırsam, birde cok yukardaydı göbeğim aşağı indi. Gelmesi yakın sanırsam. İnşallah vaktinde sağlıklı gelir tüm bebisler 🙏🏻🤗
Feyzullahaltun Nezkavran benimde ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum 37.haftam alt karnım ve rahmimde ağrılar giidp gelyr
Nezkavran Eerrennn_ Ayy icime su serptin sağolasın🙏🏻 Sancılar Düzensizleşti oyüzden daha gitmedim henüz doktora
Merveturannnnn 36+5 olduk ama karnimda kramp çok fazla var bebek çok sertlesiyor kendini kasıyor hareketleri sağ kaburgami ve o bölgeyi mahvetti bacak agrimi hiç demiyorum doğum sancisi bu değilse doğum sancısını düşünemiyorum ölüyorum şimdiden özellikle uzaninca karın ağrım çok 🙄🙄😞😞