Bn de sizinle aynı haftada gittim geçen hafta çıkıntı yoktu kıza benziyor dedi. Bu hafta gittiğimde baktı dediki ne demiştim kız dedim ama bn de ultrasonda bir çıkıntı gördüm .Gene kız diyorum ama 1 ay sonra netleştir dedi bacak arasındaki kordon diyosunuz yani dedim evet dedi bakalm 1 ay sonra netleşicek meraklandm açıkçası bn de erkek hissediyorum baştan beri 5 yaşında birde kızım var .Hyırlısı