Mrhb gzl anneler bu dönemden geçmiş anneler bna yardımcı olabilirlermi lütfen bebeğim yaklaşık 23 gündür küvezde altı buçuk aylık 700 gram doğdu , sütüm az geliyo günlük 60 ml var yada yok az vermeme rağmen 23 günde 150 gram almış sizce iyimi bu rakam , bide kalbine eko yapılmış doktor normal dedi ama cihaza bağlı nefes alıyo bunada ciğerleri gelişmediği için normal baktım ama doktor biraz korkuttu bu sorun var yeterde artar flan 😔 fotograf çekmeme izin vermiyorlar acaba ne gibi bir zararı var