Aktif siğilim yok eşim yıllar önce geçirmiş tedavi görmüş ama vücutta kalan bi virüs olduğu için doktorum bakıcaz birlikte takip edicez dedi..normal doğum delisi değilim ama mecburi sezeryan olmak da istemiyorum.bundan dolayı yani diğer türlü yeter ki sağlık olsun.