Ay ancak yazabiliyorum ☺🙈 38+2 de planlı Sezeryan olacaktım yani 11 Mayıs’a denk geliyodu doktorumda ameliyathaneye randevu bile yazdırmıştık ☺ 37+0 da kontrolüm vardı doktorum herşey normal bebeğin erken gelmeye niyeti pek Yok zamanında gel Doğuma alalım seni tamam dedim tabi bende bi rahatlık işte bi hafta var diye vücut temizliğimi bile yapmamıştım uzar gene diyip 🙈 çünkü hayalimde herşey hazır süslü püslü yürüye yürüye Doğuma gitmek vardı nasıl olsa planlı diye . Ama oğlum öyle düşünmüyomuş oysaki. kontrolümün olduğu günün akşamı adet sancısı gibi bi ağrı başladı iki gün boyunca devam etti artarak ama ben yalancı sancı diyip geçiştirdim hemde öyle dayanamayacağım bişey yoktu. Yemek yaptım temizlik yaptım vs . İkinci günün akşamı bi baktımki kan var kilodumda meğer nişanmış 🙈 o kanla birlikte vajinam çok ağrımaya başladı hemen doktoruma söyledim yakın bi hastaneye git nst çektir önemli bişeyse bizim hastaneye git dedi . Ben yakın bi hastaneye gittim ve beni doğuruyorsun sen diye salmadılar hemen başlamamız lazım diye bende diyorumki hala eve gidip duş alıp abdest almam gerek ordaki doktorlar benim manyak olduğumu anlamış kendi doktoruma ulaşmışlar bu doğuracak ama gitmek istiyo diye 😂 oda hemen bizi aradı tabi hemen bizim hastaneye gelin bende geçiyorum Doğuma alcaz şakın vakit kaybetmeyin dedi 🙄 neyse ben hastaneden zar zor çıktım eve duşa bi güzel abdestt aldım saçımı tarafım anneme ördürdüm 🙈 artık ne cesaret bilmem 😂 doktor deli gibi eşimi arıyo o karını hemen buraya getir doğuracak biryerlerde çok sancısı varmış diye 😂 neyse bi güzel evde eşyalarımı topladım evi topladım geldim hastaneye doktor nstyi görünce şok olu şimdi burda doğacak sen nasıl bu kadar rahatsın dedi çünkü ağrım vardı ama hiç abartılacak gibi değil ben sohbet ediyorum milletle😂 önlüğü giydim koştur koştur ameliyathaneye baktım herkes pek eğleniyor müzik çalıyor belimden iğne vuruldu 5 dk geçmedi oğlum doğdu (37+3)buarada eşimde yanımdaydı hep elimi tuttu bebeğimizi hemen göğsüme verdiler emsin diye inanılmaz bi duygu bütün zorluklara değiyor 🙏🏻 Sonra onu bebek odasına aldılar benide toparlamaları 20 dkyı buldu sonra odamızda buluştuk😍 bugün 20. Günümüz çok uykusuzum çok Yorgun’um ama herşeye değer Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻 Hala İnanamıyorum Doğum yaptığıma bakıp bakıp ağlıyorum be kadar şükretsek az. Gelelim fasulyenin faydalarına 😂hayatımda hiç ameliyat olmamıştım anestezi vs korkunç geliyodu bana ama o an Allah yardım ediyor. Epidural sezeryan oldum ve şiddetle tavsiye ediyorum. Tek zorlandığım ilk yürümek oldu sanki iç organlarım yere düşüyormuş gibi hissettim çok midem bulandı başım döndü bayılacak gibi oldum. İlk denemede yürüyemedim hatta. Hemen bidaha denemek istedim zor oldu canım çok acıdı ama başardım yürüdükçe yürüdükçe açım ağrım azaldı ve şuan 20. Günüm göbeğimin çoğu indi dikişim hiç acımıyor bel ağrım fln yok öyle bahsedildiği gibi boyun sırt ağrısına yaşamadım oğluma tek bakıyorum annem yanıma gelemedi , kayınvalidemide ben istemedim hem rahat olamam hemde biran önce oğlumla birbirimize alışmamız için . Asla uykusuzluğa tahammül edemeyen ben 20 gündür toplasanız6 saat belki uyumuşumdur ama hiç sorun değil Allah yardım ediyor ev işlerini pek yetiştiremiyorum eşim yardım ediyor arada tabiki ağrım sancım oluyor ama onun bi gülüşü dünyalara bedel . Sarılık oldu ona çok üzüldüm sütüm azaldı hiçbişey in üzülmeyin bebeğinizin size sütünüze ihtiyacı var . Hamilelikte bol bol uyuyyn güzel anılar biriktirin bol bol yürüyün ben çok yürüyodum baya etkisi olmuş o kadar sancı hissetmeden açılmam olmuş kalp rahatsızlığım olmasaydı pırt diye doğuracaktım ne güzel 😂 he bide oğlunuz olacaksa yenidoğan Sünnetini tavsiye ederim benim bebeğim 3. Günde oldu ve hemencecik iyileşti. Sonuç olarak anne olmak çok güzel Allah hepinizin yardımcısı olsun umarım benimki kadar rahat bi doğumunuz olur ☺🙏🏻 Aklınıza takılan bişey varsa cevaplayabilirim