MervErdo bende tulum şapka eldiven olarak aldım çünkü zaten 10 lü çıkışımız vardı teyzesi almış sağolsun birdaha gerek.duymaidm tulumada hevesim vardı öyle almak istedim ama kapıda ödeme ile biraz pahalıya geldi sanki benimki 105 lira tuttu baby_bebe tasarım diye bi sayfadan aldım ama ürün çok güzel geldi memnun kaldım resim atmayı bilmiyorum bilseydim atardım 😀