Busra1606 Kızlar 13 haftalık hamileyim göbeğim erkenden çıktı benim yüz üstü yatıyorum arada birşey olur mu bebiş sıkışır falan
aeh Busra1606 sen rahatsız hissedene kadar bir şey olmaz Allahın izniyle . Gerekirse bir ayağını yukarı topla göbeğin hafif boşlukta kalır daha rahat olur
Mnevvr53 Busra1606 konuyla alakasi degilde canim kusura bakma ilk önce 13 haftalik kac aylik oluyo ben 12 haftaya gircem 4 aya gircem diye biliyorum cunku takvimde öyle hesapliyorum 4 hafta saya saya , esimde 3 aylik diyo kafam karisti😂