Kızlar günlük şekerimi ölçmemi istedi doktorum bir hafta açlık ölçtüm o normal geldi hep 80 lerdeydi bi haftada 1. Saat tokluk ölçüyorum iki gün oldu ilk gün 157 daha sonraki gün 155 geldi dikkat ediyorum yememe içmeme ama yüksek yani diyete mi yönlendiriyor bunun sonucunda