Happykariner Kızlar benim bir göğsüm 85 diğeri 90 çok rahatsızım . 85 beden sütyen giysem küçük oluyor 90 büyük oluyor. Ve 85 beden olan dik duruyor 90 olan sarkmış çok üzgünüm. Küçültme ameliuatı olan var mı ? Zor mu agrılı bir süreç mi ? Fiyatlar nedir
Esoo0698 Happykariner Benim komşum oldu canım süreç tabi bi kaç gün zorluyor fiyat olarak bilmiyorum ama sonra hamile kaldı ve ameliyat olduğu için tek göğsünden süt geldi oda 6 ay sonra gelmedi çocuk düşünüyorsan olmamanı tavsiye ederim
ceycey123 Happykariner benima arkadasim kestirdi ama cok büyüktü onunki kestirdiğinde 5 aylık hamileydi ilk çocuğunda cok zorluk cekti nefesi daraliyodu gobek altan baski göğüsü usten baski tekrar hamile kalinca kestirdi ve kestirdiği gun abiyesini giydi düğüne giti 😂
mucizemm_3 Happykariner bende bu sene düşünüyordum çocuk için erteledim.. emzirmeyi kestikten sonra yaptırmayı düşünüyorum… bir daha doğurmayı düşünmüyorum.. bu son tekne kazıntım diyelim fiyatlar dolar üzerinden diye biliyorum sürekli değişiyor proftan fiyat almıştım 18 bin demişti normal doktor 8 bine yapıyor fiyatlar çok değişiyor
Melikeakkc Happykariner genelde küçültmede süt bezlerini alıyorlar canım. Bizim komşumuz yaptırdı sür bezlerini aldırdı ve ilerde hamile kaldı emziremedi
ceycey123 Happykariner 30+4 dakikalar sonra 5 😂 benim bile göğüsüm 75ti büyüdü sudtyenlerim olmuyo takamıyorum evdeyim die karnima baski uyguluyo cok ağrı yapiyo gerçekten azicikta olsa anliyorum sizi 🤗
Eflalhuma Biz görümcem için baya ünlü doktora gttik eger önümüzdeki bir yıl cocuk düşünüyosan göğüs ameliyatını asla önermedi