Rahim ağzı açıklığı için bu ilacu fitik olarak alıyorum 2-3 hafta daha alıcam vajina iç kısımında tek bi tarafında şişlik ve morarma var kist gibi duruyor ağrı acı yanma yok ama ilkkez böyle bişey geldi başıma internetten araştırdım bartolin kisti olabilirmiş bi dahaki randevumda dr ye sorucam ama başına gelen varmı neyin nesidir bu geçermi lütfen cevaplayın 34. Haftaya giricem