Birgun bende boyle bi post acarmiym die hep dusunuyodm uzak geliyo ama bugun 38+4 haftalık olduk bile..sancilarm oluyodu 35. Haftamdan belli son 3 4 gündür gün icinde de baya arttı sancilar ama ne gelen var ne giden artık gelsn istiyorum prensesim kavusaym istiyorum ona 😍 varmı benmle aynı haftalarda olanlar sizler ne durumdasınız