Merhaba hanımlar, öncelikle yeni yılımızın herkese sağlık mutluluk huzur getirmesini diliyorum… benim 2020 yılım çok özel ve anlamlı bir sene idi ben 2018 yılında evlendim bir evladımız olsun istiyorduk bir ay iki ay derken bir buçuk sene geçti hala hamile kalamadım diye stres moral bozukluğu derken doktor maceram başladı rahim filmi ile başladık filmde rahim de perde var denildi emar çekildim doğuştan rahimde yapısal bozukluk var denildi derken neler neler yaşadım… en son doktorum histereskopi ve laparoskopi olmamı söyledi tabi nedir bilmiyorum korku ile geçen geceler başladı ve en sonunda karar verip oldum ameliyat sonra 3 yada 4 ay bekledim yine olmadı sonra tedavi sürecim başladı bir ay klomen kullandım çatlatma iğnesi derken bir ayı bitirdim olmadı ikinci ay sadece ilaçla beklemediğim anda hamile olduğumu öğrendim ve şuan 3 aylık hamileyim rabbim kucağıma almayı nasip etsinde. Diyeceğim sakın ümitsizlik olmasın kadınlarda doktorlara güvenelim inananlım…☺