Kızlar selam. 11 haftalık hamileyim öncesinde alerjik rinit sorunum vardı zaten alerji ilacı ve spreyi kullanıyodum. Ancak doktorum bu ilaçları kesti tabiki. Serum fizyolojik ya da tuzlu su kullanabilirsin dedi bir de deniz suyu...Burun tıkanıklığım ve geniz akıntım var sürekli özellikle dün geceden beri tamamen tıkandı hem de akıyo 🤧 bugün deniz suyu spreyi aldım sterimar. İnternetten okuduğuma göre hamilelikte kullanılabiliyomuş. Daha önce kullanan ve faydasını gören oldu mu acaba? Ya da önereceğiniz başka bir şey var mı bu konuyla ilgili?