Deletedmom15262 Sivasss tedavim hayırlı olsun canım güzel olumlu sonuçlar alman dileğiyle yumurta toplama anestezli bir işlem ağrı sızı olmuyor korkma uyandığında hiçbirsey hissetmiyorsun bol şanslar🤲🏻🌹💓
Secil_31 Sivasss ağrı sızı olmuyor anestezi veriliyor zaten bir bakmışsın işlem bitmiş. Anestezi etkisi geçince hafif adet sancısının hafifi olarak düşün bir ağrı oluyor o kadar.İçini ferah tut.
Busra34ybg Sivasss anestezi altında yapıldığı için ağrı hissetmiyorsun benim sadece anestezi etkisiyle biraz çarpıntım olmustu panik atak olduğu için sonrasında çok hafif kasık ağırlarım olmustu okadar
Gizmoo Ağrı yok benimde pazartesi toplandı. Baygın oluyorsun benim çok rahat oldu. Sonrasında da hafifi kaşık ağrım oldu o kadar.
Sivasss Gizmoo ayninişllah ya ağrı olur diye çok korkuyorum kaç tane toplandı çok toplanınca ağrı oluyormuş falan
Deletedmom15262 Sivasss ağrı yok merak etme canım sen stresden uzak dur çok kısa bir işlem ikizlerin olur insallah 💓ben ikiz bebekleri çok seviyorum da 🤭🤗😁
Yek5867 Merhaba, öncelikle tedavinizin hayırla sonuçlanmasını dilerim. Yumurta toplama anestezi altında ağrısız bir işlemdir. Çok kısa sürmektir. Kendime geldiğimde hafif bir ağrım olmuştu. Sizi zaten süreçle alakalı bilgilendirler. İçinizi ferah tutun🙏🏼
Sivasss Deletedmom15262 ayyy benimde hayalim ya sorma 😂 inşallah doktorumda kabul ederse uygun bulursa tabiki isterim bende 🤲🏻😊
Deletedmom15262 Sivasss insallah sağılıklı olsun da yeterki rabbim aratmadan uğrastırmadan nasip etsin🌹🤲🏻
Sivasss Busra34ybg anestezi bendede çok kusma yapmıştı sabaha kadar kusmuştum inşallah yine öyle bişey olmaz
Deletedmom15262 Sivasss henüz yok canım benim pes etmek yok canım hayırlısı artık 🌹🤲🏻 senin ilk tedavimi
Deletedmom15262 Sivasss hersey güzel göniüne göre olsun canım benim yeni yılda sagılıkla güzel haberler alıp hamilelik postu paylaman dileğiyle 🌹💓🤲🏻
Busra34ybg Sivasss bende öyle kusma olmadı ama aşırı titreme gelmişti vücudumu kontrol edemiyordum oda beni panikletti nabzım yükselince hastanedeki doktorlar basıma toplandı sakinleştirici ilaç falan verildi ama tamamen panik atağımla ilgiliydi yani
Dilekyasar_21 Sivasss içini ferah tut 15 gün önce yumurtam toplandı anestezi veriyorlar zaten hiç ağrı yok. Sonradan hafif kasik ağrısı oluyo oda geçiyor.
Sivasss Busra34ybg AA geçmiş olsun canım benim amelyatı gerçi belki olmaz bunda kısa sürerse ilk tüp bebek denemem 🤲🏻😊