Beyazmelekkk bu bebek arabasından ablamda almıştı yeğenime bende bundan aldım 36 haftalığım benimde ilk ama park yatağın çok iyi olmadığını söyleyen arkadaşlarım var benden önce çocuğu olup kullanan çok oldu çünkü arabanın fiyatıda zaten 800 900 1000 Li fiyatlarda hep bence çok pahalı park beşik zaten çok uygun burda resmen kazık fiyat yani zaten üstteki yağmurluk puset arabanın örtüsü o yatan aparat hepsi arabanın içinde oluyor bence kesinlikle alma derim