Narin9 Evet kızlar 39+0 olduk bir doğuramıyorum totemi de bizden gelsin🤦♀️🤷♀️37+6 da çatı muayenesi yapıldı 1.5 santim açılmam var 2 3 gündürde hafif adet sancısı gibi ağrım oluyo arada.
Melikeblnk Narin9 40 olduk bizde bugün sancım var die üç gün önce çatı muayenesi oldum daha 1 cm açıklık var dedi ebe oda biraz geride dedi
Ferdasntrk Narin9 ben de 41 haftam bitecekti nerdeyse o zaman doğurdum son haftalar da beklemek çok zor sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🤰
Melikeblnk Narin9 sanırım hiç niyetleri yok çok sabırsızlanıyorum artık doğsun bir an önce sağlıkla 🥰🙏🏻
ysmkml 39+3 oldum bende ve hiiiiiç hareket yok iki haftadır gidiyorum bebek aşağıda ama açılma yok sancı düzenli değil nişan gelmedi 🤦🏼♀️