Bebeğimin akciğerlerinde sıvı birikimi oldu 30. Haftada öğrendik sıvı alımı yapılacak salı günü böyle olup sıvıyı aldırdıktan sonra bidaha sıvı birikimi olan ya da olmayan oldu mu ? Ve bebeğim doğduktan sonra mutlaka küveze girecekmiş sizlerde durum nasıl oldu bebekleriniz iyi mi nasıl bir yol izlendi