Kızlar merabalar biliyorum başlık bile insana itici geliyor ama nedense bizim toplumumuzda maalesef ki şöyle bir algı var “Kızlar ilerde evlenince senden çıkıyor erkeğin ailesi onun 1. Ailesi oluyor ama erkek evlenirse kızı getiriyor… yani o gitmemiş oluyor” ve bu kalıplaşmış algıyı değil benim kirmam hepimiz bir olsak emin olun kıramayız. Örnegin kaynanam böyle düşünüyor kız olsa erkekten daha değersiz olacakmış gibi şu dönemde böyle fikirler hissettiriyolar insana .. Sizin fikriniz nedir?