Mrvgl miram_ 5 dk içinde içmeniz ve hiç uyumamaniz gerektiğini söylüyor hemşireler yaparken. Belkide uzun süre de içtiğiniz için ciktinseker.
Didem34 Saremablaolacak bence yaptırmadan önce baska doktora dansıın bana sacma geldi 5.haftada en fazla keseye bakılır 6da bebegin kalp atısına yani onu bile gösteriyorlar dinletmiyolar hemen bebege eko yüklememek icn
Saremablaolacak Didem34 bana sordugu ilk dogumdan sonra seker yukleme yapildi mi seklindeydi.. ben de hayir dedim (ilk gebeligimde gebelik sekeri cikmisti) ama dogum sonrasi birsey yapilmadi. Korkuyorum daha bebek tam olusmadan agir falan gelir sikinti olur diye…
124800 Şeker yüklemesi için dr, sağlık ocağında ac ve tok karnına iki defa şeker tahlili yaptırın dedi bana ve bu yöntemi ilk defa da duymadım şeker yüklemesi yaptırmak istemeyenlere alternatif olarak sunuyor bazilari
Saremablaolacak 124800 bilmiyorum dogrudur … ben ne yapacagimi dusunuyorum cunku icime sinmiyor. Maske ile de cok zor oluyor ne konusabildim ne dedigini anladim.. valla stresten tansiyonum cikti 5 kere filan olctu ust uste…