RH38 mrvears ben kullaniyorum bir aydir agrim sancim oluyordu cok sukur iyi geldi tadi cok tatli o yuzdn icmesi beni zorluyor
[silindi] Kasık ağrısı ve bacak ağrısından adım atamıyordum, bir hafta sonra kendime geldim. Şimdi de bazen unutuyorum hemen farkediyor
denizlerdenbiri Bende kullanıyorum. İçmediğim zaman ağrılarım ve kramplarım oluyor. Kasılmaları da önlüyormuş diye biliyorum