dimple94 Merhaba , 7+1 deyiz. bugün bebeğimizin kalp atışını duyduk çok şükür. Doktor 2 hafta sonra tekrar kontrole çağırdı. Bu kontrolde neler olcak bilen var mı ? Normalde 1 ay sonra çağırmıyorlar mı ?
Taze-anne dimple94 ilk zamanlarda çağırır canım allah korusun kalp atışlarında bir sıkıntı olur falan diye. Ama sonra ayda bir çağırır zaten
Purpura26 dimple94 İlk zamanlar önemli ya o yüzden sık çağırıyor. 5. Haftada gittim 7. Hftada gittim 9da gittim şimdi 12de tekrar çağırdı. Kontrol ediyor bebeğin gelişimini kalp atışını
058elf dimple94 kalp atışını duyduktan sonra genelde ayda bir çağırıyolar canım, ben 3,4,6 ve 8 haftalıkken gittim sonra ayda bir çağırmaya başladı
Sabihanur1 dimple94 gözünüz aydın canım bende bugün 7+2 kalp atıs hızı 120 dedi 1 hafta sonra gel dahada hızlanması gerek dedi crl de 6mm çıktı senin nasıl
dimple94 Sabihanur1 canım bana kalp atışı ile alakalı birşey söylemedi bir sorun yok dedi. Rakam vermedi maalesef. 9 mm boyutu dedi.
miniginannesi26 29 haftalık gebeyim bi sorun olmamasına rağmen hamileliğimin başından beri 15 günde bir çağırdı doktorum 😍
Eczmery123 dimple94 ben ilk doktor kontrolü İçin 8.haftayı beklemiştim kalp atışını duyayım, sonra gitmeme gerek kalmasın diye. Sonra hep ayda bir gittim. Yani 8-12-16-20haftalarda gittim şimdiye kadar 😊