Ebryrdm Nefret ettim araştırmaktan çocuk doğacak hala bulamadım. 🤦🏼♀️ Magazalardan görerek alayım diyorum renk seçenekleri iyi değil netten alsam bi olumsuz yoruma takılıp kalıyorum. Mobilyasını alırken bu kadar düşünmedim yaa var mı benim gibi olan
yasemin333 Ebryrdm ben de karar veremiyorum nisanda doğacak ama biran önce almak istiyorum.Travel istemiyorum kesinlikle çift yönlü alalım dedik beğendiğim çift yönlü değil,çift yönlü beğendiğimin başka bir şeyini beğenemiyorum 🥴
hm35 Ebryrdm pamdemi var zaten ben almıyorum o sebeple. sadece puset aldım doktora falan giderken kullanırız diye. biz dışarı çıkana kadar büyür kabin tipi hafif bişey alırım diyorum :)
heyymomm Ebryrdm nasıl model istiyorsunuz bilmiyorum ama ben “elele ranger 2” arabasını tercih ettim acayip rahat hem indirmesi kaldırması hem sürmesi bir sürü de özelliği var şu sıralar indirimde bir de.
Meryemkale Ebryrdm canım biz nuna pepp aldık e bebekte 1200tl fiyatı sadece travel sistem olarak kullanabilmek için ekstra puset ve aparat almak gerekiyo onlarda satışta güncel olarak yok letgo dan aldık biz 450tl de aparat ve pusete verdik bize 1650ye geldi araba çok kaliteli ve çok şık hafif kolay açılıp kapanıyo😊 https://imgyukle.com/i/aiYCRS
Emeldikici yasemin333 prego escalade modeline bakabilirsin canım ben ondan aldım hem tek parça katlanabiliyor hem travel sisteme göre daha pratik ve hafif hemde dediğin gibi çift yönlü
Bilibon Ayni dert bizdede var o yuzden vazgectim subatta dogucaz insallah zaten aoguk karantina derken cok cikamicaz cikincada aklimdaki modellere gidio bakio oyle karar vericem insallah
Bilibon Ebryrdm valla bnde oyle diodum hazir olsun kafam rahat etsin diye baktim gorme gezme imkanim yok pes ettim 😬zaten travel sistem istemiyorum direk kabin tipi almak niyetim o yuzden de pusete mecbur ihtiyaz olucak hic almak istemesemde 3 5 ay bizi goturur sonrasi allah buyukdur insallah
Ebryrdm yasemin333 bende en çok tek el ile kapatayım bide az yer kaplasın istiyorum. Joie litetrax 4 ü beğendim. Bu araba istediklerime uyuyor gibi. Fiyatıda 2400 tl. Bu seferde casuel mi alsam acaba diyorum. Kafa gitti anlayacağınız ☹️
yasemin333 Ebryrdm onun pusetsiz tek olanını ben de beğendim ama tek yönlü işte kafamı karıştırıyor o kısım o yüzden emin olamadım
Ebryrdm hm35 aslında en mantıklısı bu ama almasam bu sefer eşim annem laf edecek niye alınmadı diye. Parasını önden verdi annem çünkü.
yasemin333 Ebryrdm ilk beş altı ay için önemliymiş küçük olduğu için görmek istiyormuş anneler bide rüzgar yağmur durumlarından dolayı sonrasında bebek etrafı görmek isteyeceği için kendimize dönük kullanmıyormuşuz zaten.KendimiZe dönükken sürmek zor oluyormuş.Hem avantajı hem de dezavantajı var ben de karar veremiyorum bu yüzden
Ebryrdm yasemin333 bana puseti 6 aya kadar kullanabileceğimi söylediler o zmn bu araba yeterli oluyor
Ebryrdm heyymomm bunu bi araştırcam fiyatı iyi geldi bana satan mağazaları biliyor musunuz. Gidip görmek için
yasemin333 Emeldikici teşekkürler canım baktım da travelmiş ya travel almayacağım pusetsiz tek araba almak istiyorum sadece