Kızlar yarın sezeryana girecem saat 3de. Çok acayip duygular içindeyim. Yani heyecan desem değil korku desem değil bir tuhafım ya. Ama tek bildiğim yarın hayırlı bir şekilde kızıma kavuşacağım için çok ama çok mutluyum. Benimle aynı durumu yaşayan kimse varmı yarın aynı anda anne olacağım kimse varmı 🥰🤗☺️❤️