balperisi_71 Asil_Egem canım tüplerde dış gebelik olur dolayısıyla orada oluşabiliyor benim çok artmıştı doktor neredeyse kalp atışı bile duyulur demişti
balperisi_71 Asil_Egem hayır oluyor tüpte büyüyen sadece kese degil 2000lerdeyken benim oluşumustu ve profde söylemiştim nerdeyse kalp atışını bile alabiliriz acil igne yapıldı
balperisi_71 Asil_Egem sadece rahim yerine tüpte o da tüpte yaşayacak alan olmadığı için sonlanmasi gerekir
Asil_Egem balperisi_71 ben de doktor görememişti keseyi çok korktum ama 20 günlüktü o zaman bugün gördüm çok şükür