Nst ye 36 haftalikken girdim sonra 38 haftalıkken girdim bi daha ne zaman geliyim dedim artık doğuma gel dedi son 8 günüm kaldı doğumu sordum normal olacak dedi çatı muayenesi de yapmadı nasıl olcak bilmiyorum acaba çatı mauyenesi yapmadan ultrasonla açılmayı görebiliyorlar mı regl sancısı gibi belimde ve karnımda ağrılar var ama az az nişanım da gelmedi beklemedeyim bakalım nasıl olcak ☺