Serdar4125 Ben bugün doktor gittim aşilam yaptirmistim ama kan verdim 3satt sonra sonuç cik hamile değilim ama doktor adet gününü bekle dedi dolenme geç olmuş olabilir dedi ama benim kaşık larim çok arıyor daha 8gunum var sizce var mı dir