Kızlar merhaba 5+4 haftalık hamileyim . 2 gün önce doktora gittim kese göründü . Kese çok güzel temiz dedi . Haftaya bebeği görmeye gidecektik . Bugün hafif bi akıntımla birlikte pembe bi leke geldi . Korktum doktorum proluton yaptır dedi . Yaptırdım . Sizde böyle bişey yaşayan varmı . Yardım eder misiniz ?