Nnuruss Kızlar kaç haftalık olduğumu bile bilmiyorum cumartesi doktora gidicektim bugün peçeteye gelen kahverengi akıntıyla hastaneye geldik lütfen dua edermisiniz bebeğim beni bırakmamış olsun lütfen duanıza muhtacım 😭🤲🏻
Gizmolata Nnuruss Allah hayırlısını versin size inşallah tutunmuştur inşallah can bulmuştur🙏🏼 Bizide haberdar edin
papatyasever34 Nnuruss benimde aynısı oldu progestan verdi doktor şuan kanamam var inşallah bisey olmaz bebeklerimize😔
NazMelis Nnuruss kahverengi akıntıdan korkma kırmızı olmadığı sürece demişti benim doktorum. Kahverengi eski kan oluyomuş. Ümidinizi kesmeyin inşallah Allah sağlıkla size bağışlar evladınızı 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Nnuruss papatyasever34 sağlıksız gebelik diyo doktor son adet tarihime göre 6 haftalık olmam gerekirken betam 825 progesteron iğne yaptılar. Bir de ilaç verdiler iki gün sonra tekrar beta bakacaklar 3 yıldır bekliyoduk gittiğimiz her doktor anne olman imkansız dedi bi mucize oldu geldi diye çok mutlu olmuştuk o da nasip olmayacak sanırım çok çok üzgünüm
kerimannesi Nnuruss canım hic korkma o kahverengi akıntı bnde de oldu sen bos ver doktor hemen folik asit kullanmaya basla bide progestan fitil ve igne kullan
kerimannesi Nnuruss forumda bi arkadas vardi bak 3 doktor gitmisti hep baslarindan sagmislardi bak kadin azim etti gitti baska doktor kadina kanama alani var denmis fitil igne verdiler durdular bak suan 35 haftalik hic korkma kan grubundan da kaynaklanıyor pozitifsen
babyme_ay kerimannesi nasıl yani pozitif kan grubuyla ne ilgisi var ki canım bende de kanama oldu ve Rh pozitif im
kerimannesi babyme_ay valla cnm doktorum soyledi bnm folik kullandim 9 haftadan beridir bisey yok Elhamdülillah suan 35+4 olduk Elhamdülillah