mommy00 Kızlar uzun yolculuk yapıyorduk bir anda sıkıştım ve 40 km kadar uzakta petrol vardı tuttum kendimi ama karnım nasıl ağrıdı ama elimden gelen birşey yoktu birşey olur mu ya
Melosss_4433 mommy00 bende de oluyor bazen enfeksiyonun mu var genelde ağrı ondan olur uzun süre tutunca
Mpy mommy00 biseferden bisey olmaz bence cok baskı uygulamışsın ondan ağrın olabilir.. ağrın geçmezse yine de bi acile görünürsun
Hilalsny Cok tuttugun icin olmustur canim bende gecenlerdr disarda girmemek icinnsabah 9dan aksam 5e kadar tuttum catlicaktim artik en son kasiklarimda cok agrimisti. Hem o baski yapiyo hem bebek yapiyo ya ondan bence