Mavimsiii bende 1 haftadır falan bundan şikayetçiyim oturduğum yerde 100un üstüne çıkıyor nabzım , iş yapınca da 123 falan . Doktoruma sordum kardiyolojiye görün içimiz rahat etsin dedi salı günü gidicem bakalım. Bide yorgun da hissediyorum kendimi kramplar falan mahvoldum iş yapamıyorum evde,🙄