6+5 günlük hamileyim. 5+5 te keseyi gördüm doktorum çoğul gebelik olabilir dedi. Bu pazartesi kahverengi kanamam oldu. İğne vuruldu progestan ve duphaston verdi. Ama yeni gördüm bebeği dedi ultrasondan bakmadı. Lekelenmem az az devam ediyor. Daha önce bu durumu yaşayan varmı aranızda