GulsenAYDMR Ilk başta folik asit kullandım hâlâ kullanıyorum az kaldi vitamin ilacım da bitti sizler hangi ilaçları kullanıyorsunuz 😍
Elifyusuf41 GulsenAYDMR folikasiti normalde benimde bırakmam lazımdı doktorum bitir dedi balık yağı ve kan hapı verdi
mmk01 Elifyusuf41 ya bnmde var daha folik asit hapım banada gyno kan ilacı bide balık yağı yazdı folik asiti bitirmemi söyledi bu üçünü birden nasıl kullanıcam hiç bilmiyorum aceba bıraksam mı folik asiti çünkü midem kaldırmaz üçünü çok hassas zaten midem 13+3 üm bnde
Elifyusuf41 mmk01 folik asiti sabah iç omega 3 saat 3 gibi iç kan hapını da gece yatarken iç ben öyle yapıyorum zate doktorun söyledi mi bilmiyorum ama kan hapı içmeden önce 2 saat süt ve süt ürünleri yemiyorsun canım
Mercii35 Benim folikasit kullanımım bitti mide bulantısı çok yaşadığım için doktorum balık yağını yazmadı bir tek b12 içerikli vitamin ve d vitamini kullanıyorum
Hailme_1999 Bende 13 haftalgım folik asiti bırakalı 2 gün en son saglık ocagına gittigimde hemşire devit3 vitamini verdi doktor onu kullanmaya devam et dedi ekstra bieşy vermedi iki gündür onu kullanyrm kokusu biraz agır