Sed22-09 Nehirimmm06 doktorunu ara hemen canım bilgi ver için rahat değilse de ben bir görmek istiyorum rahat değilim de valla utansamda sürekli arıyorum yapıcak bişey yok ara sende kuzum
Nehirimmm06 Sed22-09 dthealthy kızlar gittim alttan bakmak istedi bende alttan baktırmam dedim kalp atışına baktı sadece göbekten bana da gösterdi bebek hareket bile ediyordu maşalllah ama alttan baktırmadınız için kanama nerden geldi bilmiyoruz düşük riskin var dedi bana bende bişey demedim çıktım
dthealthy Nehirimmm06 iyi hadi gözünaydın canım çok sevindimm bebeğin seninle halenn şükürler olsun yat dinlen bol su iç ama keşke progest an da verselerdi yerleştirirdin alttan daha da için rahat ederdi
dthealthy Kızlar bugün dayanamadım gittim acile doktor hanımdan rica ettim karından baktı bebek gayet iyi dedi kalp atışı da çok şükür iyiydi rahatladım biraz 🙏
dthealthy Nehirimmm06 benim de işte lekelenme tarzında oluyor oda progestanla karışınca pıhtı gibi oluyor sanırım
Sed22-09 Nehirimmm06 bugün gelmedi çok şükür hep yatıyorum canım ilaçarımı vs alıyorum düzenli olarak
Nehirimmm06 Sed22-09 bende sevindim canım sana benimde bel ağrım kaldı sadece oda geçse çok daha iyi olacak aslında
Nehirimmm06 dthealthy olabilir inşallah düzeliriz benden pıhtı geliyor su an gene geldi 😔 tam hiç bişey gelmedi diyorum oluyor