Sabihanur1 Arkadaşlar 7.haftamdayım ultrason da bebek 6+2 gözüktü kalp hızı 120 atıyor normalmi doktor daha hızlı olabilirdi dedi aklıma takıldı 😔😔😔
merveklyc Sabihanur1 Benim de 6+6 da 120 ydi geçen hafta gittim 9 haftalıkken 156 atıyormuş bana bişey demediler her ikisinde de normal dediler😊
FatmanurAyz Sabihanur1 bana kalp hızını söylemediler ultrason kağıdında nerde yazıyor bizde 7. Haftaya gırıs yaptık ınsallah
Sabihanur1 merveklyc yaaa bende internette normal okuyorum ama doktor neden dedi bilmiyorum çok endişeliyim diğer gebeliğimde kalbi durmuştu. 1 hafta sonra gel artması gerekiyor dedi
Melisa_eker Sabihanur1 önemli değil kuzum.Doktorunuz neden öyle dedi bende anlamadım haftaya göre gayet normal kalp atışı.