Vildans Bugun ikinci bebegimin dogum tarihini aldik.38+3 de sezeryanla insallah ogluma kavusacagimmm🤩🤩
Vildans 12333544 ilk bebegim sezeryanla dunyaya gelmisti.o yuzden buda sezeryan.aradada az zaman var.
Vildans Aycan_akay54 37 arti 3 de bir hafta sonra dogumun gerceklesecegini soyledi.yani 38 arti 3 de dunyaya getiricm insallahh
Vildans Drykrc anestezi uzmani o gun sorulunca istegini belirtirsin dedi.ben spinal isticmm.bi an once kavusmak icin 🙏🙏🤗🤗