28.hafta ve sonrası için genelde doktor raporu ister uçak firmaları. İlk gebeliğimde çok uçakla yolculuk yaptım 28den sonra özellikle Thy rapor istedi biletle beraber. Ondan öncesinde bi sıkıntı olmamıştı. Ben şimdi temmuzda 28 haftadan fazla olcağımdan dolayı dr raporu alıcam. Öncesinde istemiyolar zaten 🙏🏼 Sağlıklı gebelikler hayırlı doğumlar 😘🙏🏼🙏🏼💙