7+1 çok fazla dinlemedik, çünkü bebeğime ısı gidiyormuş. O ses bana doğuma kadar yeter 😌 duyduğum an sedyeden düşecektim heyecandan, gözlerim dolu dolu doktorun boynuna sarılasım geldi. Çünkü 1 hafta önce , ilk dokyorum kalp atışını alamadığı için ölü bebek diye geçti kayıtlara kürtaj edecekti , çok korkmuştum başka hastaneye gidip 1 hafta sonra kalp atışını duydum. Rabb’im isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin 🙏