Güzel anneler ciddi kansızlık problemim var ferritin değerim 6 çıktı. Referans aralığı 13ten başlıyordu. 11 haftalık hamileyim. Işin kötüsü tahlil sonuçlarına bakan doktorum kan değerimin çok iyi olduğunu söyledi:( çok halsizim ilaç kullanmaya başlayacağım ama bana ayrıca önerebileceğiniz şeyler var mı?