Akmaral 8 haftalık kürtaj oldum bebeğim öldü 5 kasımda aldılar iki aydır adet olmadım bügün testim hala değeri 23 gösteriyor benim gibi olan varmı
2melek_annesii Akmaral 2 ay boyunca o sekilde deger kalmaması gerekiyor bence siz gidip Bi görünün doktora en fazla 2 hafta içinde betanın sıfırlanması gerekiyor
Merkem Akmaral canım kürtaj sonrası adet olmazsan doktor gel bir muayene edelim demedi bana öyle demişti çünkü rahimde yapışıklık olabiliyormuş ben olmuştum gitmeme gerek kalmamıştı ama mutlaka doktoruna danış aksatma