babyme_ay normal zamanda da oyle seyler zararli.Zaten bebek icin degil kendi saglimiz icin yemek yasak diyorlar.Daha cok minnak ye canim hic birsey olmaz.Ben 32+5 oldum cola da iciyorum canimin cektiginide yiyorum.Abartmadan sık sık olmicak sekilde ayda 1 tuketilir birsey olmaz.💜 Bebek suan senin depolarindan besleniyor.20.haftadan sonra daha besleyici seyler yersin.Birde senin yediklerinden kendine uygunu secip beslenirmis diye okumustum.🤗