Kızlar selam ben 21+3 haftalık hamileyim bebeğimin hareketleri çok aşağıda hissediyorum bazen göbek deliğimin üstünde hissettiğim oluyor ama çok nadir. Afedersiniz genelde vajinama çok yakın hemen üstünde hissediyorum acaba normal mi yoksa aşağıda mı duruyor çok bebeğim bazende göbek deliğimin hemen altında hafif bir ağrı hissediyorum