Hayırlı akşamlar kızlar, 11+4gunluk oldum bugün. Daha önceden de bir dusugum var.
Sorum şu ki iki gündür kasiklarimda ve belimde ağrı hissediyorum. Dayanilmayacak şekilde değil ama tedirgin oluyorum akintim var hafif Ve kabızlık problemi yaşıyorum sizce normal midir
😏🙏