Eeliff_ Hanımlar ya ben kıyafet zıbın vs almak istiyorum ama ilk gebeliğim ve acemiyim o yüzden bebeğe uzun kollu zıbın mı kısa kollu mu alınırsa kaç tane uzun kollu alınır hiç bir bilgim yok sizler nasıl yaptınız acaba fikir olur bana da😊
Zynep Eeliff_ bende Haziran’da doğum yapicam insallah 3 doğumum olucak Allah’ın izniyle 🤲 sıcak havalara denk geleceğimiz için daha çok zıbın ve penye tulumlar almayı düşünüyorum ve biraz fazla müslin bezi yapicam metre ile alıp kendim dikicem hem ağız bezi hemde kundak vs.
momsboys Eeliff_ ben gündüzleri kısa ama gece uyurken uzun kollu giydireceğim duruma göre genel olarak kısa askılı giydireceğim çünkü sıcaktan isilik olur yazık