Cerentrs ahh canım ilk gebeliğimde bende öyleydim ama benim 37 de basladı 39 a kadar o acıyı cektim doktora sordum bebek kanala iyice sokmus kafasını ayakta kalınca o baskı o yüzden öyle demişti hatta merak etme bu iyi bişey sancın gelince hızla itekler kendini o bebek demişti