misraerol Burada 90% erkek demişlerdi tahminde bulunan ama benim bir kızım olucak ❤️ 12+4 özelde tahmin etti bugünde devlette gitim 14+3 kızınız oluyor dedi daha değişmez bu saatten sonra ❤️
Mehtap1605 Canım bende 14+4 dün devlete gittim kız gibi görüyorum dedi özele de 14 ünde gideceğim Allah hakkımızda hayırlısını nasip etsin🥰
Neslihanbew misraerol benim de ilk bebeğim kız evimizin neşesi o iyi ki var sağlıkla kucağınıza alın kız erkek ikisininde tek bir adı var evlat 🥰
Beyazmelekkk misraerol yaa hayirli olsun canm bende seninle aynıydim 14+4 şuanda. Bakalım bizim cinsiyet ne 🧸
Beyazmelekkk misraerol tomurcuklanma var böyle olunca kız gibi deriz dedi kesinlik vermedi 16. Haftada gidicem