Kızlar çok fenayım. Dün yani 2. Gün grip oldum. Bugün gittim sadece c vitamini yedim serum, doktor arastırdı gebelere verilen antibiyotikten verdi hap. Eve geldim hem midem bulanıp, başım dönüyor hem de çok kötü gribim. Halsizlik var. Ateşim 36 çıktı ama ben yanıyorum. İnşallah tutunma belirtisidir?
Endişeleniyorum.